dinsdag 20 november 2012

Hoor wie klopt daar kinderen…

De klok is alweer een uur vooruit gegaan, de donkere avonden beginnen eerder en de ‘r’ is in de maand. In alle supermarkten liggen al pepernoten, suikergoed, taaitaai en chocoladeletters. Dit betekent voor mij drukke werkmaanden, maar tevens ook de gezelligste. Omdat veel cliënten van Amsta jonger aandoen dan hun echt leeftijd, zijn er veel zogenaamde ‘gelovers’. Dit vraagt om een zorgvuldige aanpak van activiteiten en veel voorbereidingen. Er moeten heel wat schoenen worden gevuld en Sinterklaas komt op 1 december op de kindergroepen. Als "hulpsinterklaas” mag ik de cadeautjes kopen voor de cliënten van Amsta. Ik krijg al voorpret bij het idee als ik de verbazing mag zien op de gezichten. Tevens komen er op locatie De kleine Johannes een aantal zwarte pieten om met de cliënten te gaan dansen tijdens de disco. Kortom: zodra de Sint in het land is, wordt het bij Amsta VG een groot feest!

Ik wens iedereen al een fijne pakjes avond toe!

Groeten Kim de Witte,
Coördinator recreatie VG

Geen opmerkingen:

Een reactie posten